Test: Hyundai Kona Electric

Muszę Wam przyznać, że jestem bardzo pozytywnie zaskoczony tym samochodem W nocy przełączyłem się z trybu ECO na Sport i powiem szczerze, że nie spodziewałem się, że auto będzie tak żwawe. Niestety ucierpiał na tym zasięg. Przejechałem nim około 75km, a zasięg zmalał o 117km. Średnie zużycie 22kWh na 100kmPrzed testowaniem jego sportowych możliwości poziom […]

Muszę Wam przyznać, że jestem bardzo pozytywnie zaskoczony tym samochodem 😊

Fot. Elektrykiem na lajcie

W nocy przełączyłem się z trybu ECO na Sport i powiem szczerze, że nie spodziewałem się, że auto będzie tak żwawe. Niestety ucierpiał na tym zasięg. Przejechałem nim około 75km, a zasięg zmalał o 117km.

Średnie zużycie 22kWh na 100km⚡️Przed testowaniem jego sportowych możliwości poziom zużycia jaki wyświetlany był na monitorze wynosił 18kWh.

Należy wziąć także pod uwagę fakt, że temperatura na zewnątrz nie wpływa pozytywnie na zasięg. Wpływ na zużycie ma także uruchomione w pojeździe ogrzewanie 🔥

Auto w wersji, którą się poruszam posiada jak już wcześniej wspominałem baterię o pojemności 64kWh, a jego moc to 204KM. Moment obrotowy Kony wynosi 395 Nm, a jego deklarowane przyspieszenie od 0 do 100km/h na poziomie 7,6s jest grubo zawyżone.

Na śliskiej nawierzchni wynik jaki udało mi się wczoraj osiągnąć wyniósł 7s, a więc sądzę, że w dobrych warunkach realnie udałoby się osiągnąć czas na poziomie 6,5s 👍🏻

Cena katalogowa naszej testowej Kony w wersji Style to 182 400zł 💰

Przede mną kolejne dni z elektrykiem od Hyundai Korea Motors Kraków, a test możecie śledzić na bieżąco na moim profilu na instagramie 😊

Fot. Elektrykiem na lajcie
Fot. Elektrykiem na lajcie
Fot. Elektrykiem na lajcie

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.